Karriere indenfor ejendomsadministration

 

 

Laros tilbyder et spændende arbejdsmiljø, der er præget af høj effektivitet og faglig kompetence. Der er aldrig to dage, der er ens i arbejdet som ejendomsadministrator, hvor der konstant er behov for at kunne kombinere juridiske, økonomiske og menneskelige kompetencer.

Vi investerer ressourcer i efteruddannelse og videreudvikling af medarbejderes kompetencer gennem en alsidig vifte af arbejdsopgaver, der udfordrer de enkelte medarbejdere, men også gennem interne og eksterne undervisningsforløb.

 

 

Ledige stillinger

Servicemedarbejder

Vi søger en servicemedarbejder til varetagelse af opgaver på ejendommene, herunder viceværtservice og grøn service. Du må meget gerne have erfaring fra lignende i tidligere job. Send gerne en ansøgning til hhk@laros.dk eller ring på 2880 3880, hvis det kunne være noget for dig.

 

Trappevasker

Vi søger i øjeblikket en trappevasker til 8-10 timer ugentligt. Eksempelvis som studiejob. Send gerne en ansøgning til hhk@laros.dk eller ring på 2880 3880, hvis det kunne være noget for dig.

 

Ejendomsadministrator

Der er p.t. ingen ledige stillinger. Men vi har i øjeblikket stor kundetilgang, og forventer snart at skulle ansætte igen. Så har du en plan om at ville arbejde blandt de bedste i branchen, så send evt. en uopfordret ansøgning. Send ansøgningen i mha@laros.dk.