Administration Bolig & Erhverv
Derfor skal du vælge os som administrator
Vi skruer altid en administrationsaftale sammen, som passer til kundens behov. Vores administrationsløsning, tør vi godt kalde markedets bedste løsning, bla. andet fordi:





Ved Laros administrerer vi i dag en lang række udlejningsejendomme og porteføljer af udlejningsejendomme. Ejendommene omfatter både bolig og erhverv, og rækker fra helt små byejendomme til meget store boligkomplekser og erhvervsejendomme.
Vi har, med vores mangeårige kendskab til branchen, et solidt grundlag for administrationen bl.a. via veludviklede og velafprøvede arbejdsprocesser og erfarne medarbejdere, som i det daglige benytter den nyeste IT til at løse opgaverne så effektivt og professionelt som muligt.
Vi har brugt store ressourcer på automatisering af processer, hvormed vi minimerer fejl, øger effektiviteten og sænker omkostningen for udlejer.
Vi tror på, at vi når vores målsætninger bedst, når de er afstemt med vores omverden.

Eksempel på ejendomsadministration omfatter
- Opkrævninger
- Forbrugsregnskaber
- Betalinger
- Lejerskifte
- ind- og fraflytningssyn
- Genudlejning
- Ejendommens ansatte
- Beboerkontakt
- Budgettering og daglig bogføring
- Regnskabsaflæggelse m.v.
- Styring af tilsyn med ejendommen, ordinær vedligeholdelse m.v.
- Abonnementsaftaler og forsikring
- Kontakt med myndigheder
- Ekstraydelser
Oversigten er langtfra udtømmende, og det vil i mange tilfælde være behov for at skræddersy en løsning til kundens specifikke behov. Tøv derfor ikke med at kontakte os, så vi kan tage en drøftelse om, hvilke ydelser, Laros kan tilbyde, således at du sikres tryghed, større afkast og frihed for bekymringer.